Vill ha solen tillbaka!

Hej Vackraste!

Nu är jobbdagen slut och jag är hemma igen. Skönt! Vädret är fortfarande regnigt och man känner sig trött o sliten. Tänk vad vädret kan påverka än!

Prinsessan är i badet och älsklingen är fortfarande på jobbet. Han kommer lite senare idag!
Ska snart lägga lillan till sängs sedan ska jag kolla på Tv.
Ska kolla på -momma`s boys ikväll som går på Tv3 klockan 20.00!
Att det finns såå många mammor som vill bestämma över sina "små pojkar" och hur deras flickvänner ska vara, så dom kan göra en hel tvserie om det! Helt sjukt! =)
Men kolla på det ska jag göra!!
Blir nog skoj.

Annars blir det lugnt ikväll. Ska som sagt bara ta det lugnt. Imorgon är det ju ny dag och nya tag som gäller =)
Nu ska jag gå o ta upp min prinsessa ur badkaret!!

Ha det så trevligt ikväll så hörs vi igen imorgon!!

Puss o Kram på Dig!!


I detta väder längtar jag tillbaka till gran canaria där vi va 2 veckor i januari!
Heeelt underbart!!
Så bjuder på en bild på min o min älskling som togs där!!
Älskar Dig Hjärtat!!





Kommentarer
Postat av: simone

så fina ni är=)

2009-05-19 @ 09:38:51
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0