Vilken dag!

Vilken dag det varit!! Solen har varit framme hela dan och det har varit riktigt skönt! Jag, älsklingen o prinsessan har varit ute hela dagen och donat o lekt!
För ett litet tag sen kom min pappa o bror förbi och tog med sin wilma bort till lekparken. Wilma älskar sin morfar o morbror!! =)

Annars som sagt har vi bara varit ute o gottat!


Ät glass med jordgubbar..!


wilma älskar glass =)

Har tvättat och styrt lite oxå. Måste ju som sagt passa på nu under helgen. På vardagarna har man ju så mycket annat.

Ikväll blir det att ta det lugnt. Bada lillfisen och lägga hennes skapligt då det är måndag imorgon och upp som tuppen som gäller!
Sedan blir det nog bara att pösa sig ner i soffan och inta Tv:n =)
Hoppas att Du har haft en kanon dag Du oxå!
Imogron är det som sagt vardag igen och jobb som gäller. Så jag hoppas att Du njutit utav helgen!!
Ha en jätte trevlig kväll!!

Puss o Kram!!

Svar till Emma o Melvin:
Vi tar Jätte gärna en promenad nån dag framöver. I veckan är det tjockt. Men nån dag nästa helg kanska kan passa? =)
Jag har dock ingen msn. Men om du vill så kan du ju skicka ditt nummer. (du kan ju skicka på familjeliv)
Så kan vi ju höras av!
Kram kram!!



Jag och prinsessan!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0