va ska man säga..?

Oj oj oj.. min hjärna går på högvarv!! Har haft våran lilla kurs nu.. och jag kan säga att det va mycket att ta in. Sen så kommer det säkert kännas bättre om ett tag, när man fått "smälta" och grubblat runt det lite i huvudet! Men fasen va detta kommer att bli skoj!! Roligt när man har roligt på jobbet =)

Nu till något annat..
Va ska man säga om denna tjej?
 
"ensam mamma johanna" Jag kan allvarligt säga att jag gillade henne dom första avsnitten som hon va med i ensam mamma söker. Men nu..?!! Är bara såå trött på henne. Och jag kan ju absolut med ALL ärlighet säga att jag absolut inte är avvis på henne på nått sätt. Utan jag är bara så trött på att hon är med överallt! Hon dyker upp i tv serie/program både här o där! Hon är verkligen söt och allt sånt. Och hon är säkert jätte trevlig. Men jag blir som sagt bara trött av att se o läsa om henne överallt!
Inte nog med att jag ser henne överallt nu kommer vi troligtvis höra henne då o då oxå! Läste nämligen på aftonbladet att hon nu ska spela in en singel med barbados!! Åhh.. vet inte vad jag ska säga!
Det är jätte skoj att hon trivs i sitt liv o får göra massa roliga saker, men som sagt jag är trött på henne!!
Va känner Du?

Nu ska jag köra igång här på jobbet igen!
Men vi hörs kanske senare!!

Puss, Kram o massa kärlek!! (även till dig johanna.. även om jag är trött på dig)
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0