En härlig dag!!

Hej Kära Vän!!

Dåligt med bloggande idag =(
Men en ledig dag och då passar jag ju på att göra så mycket jag kan och umgås massa med familjen!!

Älsklingen och jag va ju som sagt på bio igår. Den va jätte bra, dock va jag as trött!! Bion började inte fören 21.00.
Efter typ en timma så kände jag att ögonen började svika mig. Och det va absolut inte för att filmen va dålig. Utan mina ögon ville bara inte hålla sig uppe! Så jag bestämde mig att lägga huvudet mot älsklingens axel.. Dumt gjort!! Efter ett tag så kände jag.. -Nä.. jag måste blunda!
Kollade mig omkring för att se hur många som satt bakom mig.. Och så kollade jag framför, för att se om jag såg deras ögon.. För såg jag deras ögon så betyder ju det att dom som sitter bakom mig kan se mina. Men jag kunde inte det, så det kändes lugnt! Tur att det är mörkt oxå!!
Sedan blundade jag!! Men bara en liten stund (till en början)
Andra gången vaknade jag till av filmen!! Aaa...! Jag hade somnat till.
Dock så kan det bara rört sig om någon minut, för jag va helt med i filmen!
Efter det höll jag mig vaken =)

På vägen ut, när filmen va slut, då frågade jag hjärtat om han märkt att jag somnat till. Men det hade han inte. Så det va ju bra det iallafall.. Tror inte att någon annan märkte det heller!! hehe..
Men som sagt, filmen va verkligen värd att se på bio. Änglar o Demoner va det vi kollade på!!

Annars idag då..
Har varit ute hos min mamma o pappa o grillat. Mycket trevligt och mycket gott!!


älsklingen tog över grillen.. Som han är bra på =)


Efter det har vi bara varit hemma o styrt!

Nu ikväll blir det att ta de lugnt i soffan. Lillfisen sover. Älsklingen skulle vist åka o handla lite, då han tyckte att vi skulle ha något gott att äta! Undra va det blir..?

Hoppas att Din dag varit bra. Imorgon är det jobb som gäller för min del. Är det så även för Dig??

Trevlig kväll!!

Pussar o Kramar!

Svar till anonym!
Tack för din kommentar! Jätte skoj när Du skriver.
Att min blogg är lite lik hannahs tar jag som en komplimang, då jag älskar hennes blogg och
hon va en av några som gjorde att jag tyckte det va skoj att börja blogga!
Sedan har ju hon o jag HELT olika liv o olika saker att skriva om.. Så jag hoppas att Du fortsätter läsa min blogg, o inte bara hennes =)
Sedan det där med barn. Jag o min sambo hade varit tillsammans i 8 månader när jag fick reda på att jag va gravid!
Och det är det bästa som hänt mig! Tycker väl att man ska vänta tills man känner att man har koll på vart man är i livet och självklart vart man är i sitt förhållande. Sedan är det ju mycet att tänka på om man skulle bli gravid. Även om man är säker på att man kommer att vara tillsammans hela livet, så måste man ändå tänka igenom tanken OM man skulle göra slut, orkar jag ta hand om ett barn själv då? Är det de jag vill, eller känns det bara mysigt just nu?!
Men det kommer du ju känna och tänka igenom, det är jag ju säkert på!
Hoppas att Du o Din kille håller fast med varandra! Så kanske ni oxå får ett litet mirakel i framtiden.. =)
Hoppas att Du får en trevlig kväll!!
Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman. Tack för igår. Trevligt som vanligt! Hihi jag brukar också somna på bio...har hänt flera gånger. Men rekordet var när vi var i Linköping på sagan om ringen (många år sedan) och jag somnade när ca 30 min gått av filmen, vaknade sedan när filmen var slut!!! Dom filmerna är ju som bekant ganska långa;-)

Puss och kram

2009-05-21 @ 21:07:17
URL: http://baravaramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0