Från regn till solsken!!

Hej Finaste Du!!

Vilken fin dag det blev =)
Solen skiner och jag hoppas att det håller i sig i helgen, då man är ledig!

Har varit o ätit lunch och på väg tillbaka till jobbet va vi ju tvungna o springa in o köpa några belocker till nya armbandet!
Så nu är det snyggare!!

Jobbar till klockan 3 idag. Jätte skönt, då jag först ska hämta prinsessan på dagis och sedan åka o handla. Älsklingen kommer inte fören sent ikväll. Så det blir fredagsmys/mamma dottermys!! Mycket mysigt =)
Blir att köpa lite godis o sätta sig o mysa i soffan framför Tv.n och pussa massa massa massa på lillskruttan!
Ska bli sååå skönt att älsklingen kommer hem ikväll oxå. Va ju ett par dagar sen jag såg honom. Älskar honom o min dotter en massa!!

Nä.. nu ska jag jobba vidare, så man får nått gjort.
Får jag någon tid ikväll så bloggar jag mera då.

Annars får jag önska trevlig kväll så hörs vi igen imorn!!

Puss o Kram!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0