Min skruttunge..

Hej Finaste!!

Har Du haft en bra dag hittills? Själv har jag det bara bra! Det går bra på jobbet idag, trivs kanon och det är ju ännu roligare när det går bra =)
Har 3 nya tjejer på jobbet idag, en av dom är min kompis Madde. Roligt med en kompis man känner från innan på samma jobb =)
Välkommna tjejer!!

Vädret är fortfarande jätte fint! Det är ju såå härligt när vi går mot sommaren. Man blir glad i hela kroppen!!

Ikväll blir det mamma/dotter mys! Älsklingen jobbar länge idag.
Men som sagt  det är bara mysigt att få vara själv med henne ibland =)
Får se om vi hinner stanna i lekparken en sväng på vägen hem o gunga lite. Att gunga är det bästa skruttan vet =)

Va iväg på rasten idag, köpte mig ett par nya ballerina. Va behövligt! Skönt nu när sommaren är här med lite nya skor. Vill ju ha ALLA skor! Blir sko tokig när jag är i en skoaffär! finns så många fina.
Sen vill man ju ha nya kläder, nya solglasögon, ny väska och mycket mycket mera!! PLUS att jag nu har ett hus som jag vill fylla med massa fin inredning.. pust..  Mycket man vill =)

Hur har Du haft din dag idag då? Har den varit bra?
Ska Du göra något roligt ikväll?

När pluttan somnat blir det, för min del, att kolla Färgan2!
Vet inte om det är det roligaste programmet, men kolla på det ska jag nog göra ändå =)

hittade ett par snygga pumps. kolla dessa!
http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Pumps.aspx?art=246856&image=_A
Snygga!

Nu är det bara tre kvart kvar tills hemgång, skönt! Jag trivs kanon bra på jobbet, men det är alltid skönt att få komma hem o varva ner lite.
Saknar min prinsessa idag och det ska bli skönt att få hämta henne o bara pussa en massa på henne! Sen saknar jag min underbara pojkvän oxå!! Världens underbaraste är han!! Glad att jag har honom =)

Måste ju berätta vad min knasiga unge gjorde i helgen!!
Jag o hon va ensama hemma då älsklingen va o bytte däck på bilen. Kväll innan hade hjärtat legat i sängen o kollat tv:n o druckit öl (låter ju som en riktig fullegubbe) men så va det iallafall. Dock drack han inte upp hela ölen, utan den stod kvar där på nattduksbordet.
Jag o wilma va på övervåningen och jag va inne o borstade mina tänder. Sen kommer jag ut ur badrummet o ser att wilma tar tag i ölen o dricker!!
Hjälp!!
Jag springer fram o tar bort ölen och hon sväljer och ger av sig ett.... -Aaaaa.. =)
Precis som om hon gillade det!!
Min lilla dotter hade drukit alkohol!!
En förälder som vill att sitt barn ska hålla sig borta från alkohol (helst hela livet) men iallafall bra länge. står jag där nu istället med en två-åring som precis klunkat öl!!
Vet inte vad jag ska säga =)
Hon tycker ju iallafall att det är skit skoj att berätta för folk nu att hon drukit ÖL! Eftersom hon vet att det är något fel hon gjort och att mamma o pappa inte ville att hon skulle göra det igen!
Men men.. gjort är ju gjort! Nu vet ju älsklingen iallafall att han ska vara lite mera noggran med vart han ställer saker =)

Nähe.. nu är det slutspört på jobbet som gäller!

Ha en jätte trevlig kväll nu, så hörs vi imorgon igen!!

Puss o Kram!!



skruttan min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0