Momma`s Boys!

God Dag Fina Du!!

Hur mår Du idag?
Själv mår jag bara bra, iallafall just nu! Vädret är lite upp o ner, så jag hoppas inte att det blir nått knasigt med huvudet. Har lätt att bli påverkad eller i värsta fall få migrän. Dock va det väldigt länge sen jag fick migrän, så det hoppas jag att jag slipper!

Min dag har bestått av jobb! =)
Sitter på jobbet nu och ska snart ha lunch. Är vrål hungrig!!
Sedan blir det att jobba lite till innan hemfärden.

Ikväll blir det bara lugnt. Får se om det blir Desperate Housewives med flickorna. Om jag orkar cykla någonstans..!! Är helt slut efter jobbet och då är det bara skönt att kryppa upp i soffan o ta det lugnt! Helst med en kopp te i handen!!
Skulle självklart vara jätte trevligt att träffa mina underbara tjejer, va länge sen nu.. men som sagt, jag cyklar fram o tillbaka varje dag till o från jobbet och jobbar hela dagen. Så när man kommer hem är man helt slut och vill bara ha det tyst omkring sig!
Men vi får se =)

Föresten..! Såg ju på det där -Momma`s Boys igår. Haha..


Vilken morsa den ena va!! (hon som står längst fram på kortet) Helt korkad. Hon ville INTE att hennes son skulle va tillsammans med en mörkhyad, hon fick inte vara asiat, inte jude, inte ha någon stor rumpa eller på något annat sätt vara "vågad" Hon fick inte ha stora bröst och heller inte för mycket smink!! Hallå! Va fan... jag blir förbannad!! Snacka om att vara ytlig och inte alls gå på insidan! Blir tokig!
Till och börja med tycker jag att det är lite väl att lägga sig i hur sin son/dotters partner är. Självklart får man ha åsikter och säga vad man önskar sig sitt barn men detta va ju bara för mycket!
Jag undrar va hon hade sagt om hennes "lilla morsgris" skulle komma o säga att han va bög?! Hon skulle ju säkert gå under! Hela hennes värld skulle ju rasa samman, då hennes sons liv inte alls blivit som hon skulle önska sig!
Min dotter hon ska absolut få bestämma själv, men självklart kommer jag att ha min röst och säga vad jag tycker. Men jag hoppas att hon kommer att bli klok nog att till slut välja sin egen kärlek!
Alla föräldrar vill sitt barn det bästa. Och vi är självklart rädda att dom ska bli sårade när det kommer till kärlek. Men som sagt, ibland lär man sig även av sina misstag.
Jag kommer att hålla tyglarna så gott jag kan på henne, men man märker nog när det är dags att släppa dom och låta henne välja själv!
MEN det är lång tid kvart tills hon ska dejta =) hehe..
Programet va iallafall roligt att kolla på!! =)

Nähe.. nu ska jag gå o ha lunch!
Ha det bra så hörs vi kanske senare.

Puss o Kram och tack för dom fina kommentarerna!!

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej hej, är ett tag sedan jag kikade in här så jag tänkte bara läsa lite......:) Ha det gott!

2009-05-19 @ 19:20:45
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0