Tillbaka efter Lunch!

Tillbaka efter en lunch med mina trevliga kolegor o chefer! Efter lunchen gick jag, Antonia o Maria (cheferna) upp till Åhlens o köpte "brun utan sol" =)
Fasen, måset ju bli lite brun känner jag. Och då jag inte alls har haft tid att sitta i solen eller gå o sola så fick det bli fejk på tub =)
Blir nog kanon.. (hoppas jag) Annars kanske det händer att jag kommer till jobbet imorgon, orange som en morot =)

Och imorgon skulle det verkligen inte passa att komma till jobbet o se ut som en morot, då  kommer dom "högsta cheferna" hit. Så Du får hålla tummarna för mig, att jag får till det och det blir en fin, jämn brun färg, och inte som en morot =)

Nä.. nog om utseende och brun-utan-sol-noja!!

Vädret ute är inge roligt idag.. Regn och lite blåsigt. Fy..!
Hoppas att det blir fint till helgen, så jag kan pyssla lite ute i trädgården!
Mina fina grannar håller på o styr o ställer och planterar blommor m.m. Medans jag bara har fått plocka inne i huset än så länge! Men så är det ju när man flyttat. Måste ju få iordning inne i huset först o främst, så vi slipper leva bland en massa kartonger! 
Men som sagt, blir det fint i helgen så ska jag vara ute! =)

Nu ska jag jobba lite till!
Hoppas att Du får en trevlig eftermiddag!!

Puss o Kram!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0