Solig Söndag!

Hej Finaste!

Härligt väder idag!! Mycket skönt! Hoppas att det blir minst lika fint imorgon då jag är hemma på grund av att dagis är stängt. Då vill vi att solen ska lysa, så vi kan leka ute hela dan!!

Dagen började med en hälig morgon. Jag gjorde scones till frukost och det va jätte gott =)
Efter det så begav vi oss o till olika affärer och kollade på bl.a lite tapeter. Jag blir helt TOKIG av alla dessa tapeter. Jag vill ha allt och har jätte svårt att bestämma mig!!
Men förhoppningsvis blir det nog något bra val tillslut. Bestämmde oss inte för något idag..

När vi kom hem så klippte jag gräset, medans wilma o älsklingen va i lekparken o gungade!
Och nu vi har precis avslutat en lunch ute i sommarvärmen.

Tog mig en liten pause just nu, men ska snart gå ut o fortsätta i trädgården.
Gäller att passa på nu när det är fint och skönt ute!

Hoppas att Du har haft en jätte bra dag hittills.
Ikväll blir det lugnt här hos oss. Vi funderar på att gå ut till dennis föräldrar en liten stund för att säga hej och samtidigt få oss en långpromenad.
Men annars blir det bara lugnt.

Hoppas vi hörs imorgon igen!!

Puss o Kram!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0