slut för idag..

Hej Fina Du!

Hoppas att Du har haft en jätte trevlig dag!
Gillar inte alls att klaga, men min dag har varit sisådär. Är skit nervös inför imorgon.. =(
Och har hur lätt som helst att få ångest över saker o ting. Det bara kryper i kroppen på mig. Och som jag skrev tidigare så är jag ju tyvärr en sån person som oroar mig för lilla minsta och tror det värsta om allt när man känner sig dålig! Fy.. vill bara hem o dra ett täcke över huvudet o glömma detta!!

Men men..
Snart hemfärd iallafall. Får se om jag får annat att tänka på hemma sen..

Blir iallafall att  kolla Desperate Housewives ikväll!

Hoppas att Du har det bra och inte lider av massa ångest som jag.. =)
Ha en trevlig kväll!!


Puss o Kram!!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det kommer säkert att gå bra ska du se! försök att inte oroa dig och må dåligt! jag ska hålla min tumme allt jag kan för dig i morgon vännen!

Det kommer gå kalas!



Love u!

puss

2009-05-05 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0