Regn och åter regn..

Godmorgon Fina Du!!

Som ni läst på min rubrik så är det inge vidare fint väder idag =( Kanske lite tråkig star på min blogg idag, att börja skriva om tråkigt väder och verka negg till det.. Men dock är det ju så ibland. Allt kan ju inte alltid vara bra! Hur skulle vi då känna lycka när nogot faktiskt är bra!? =)
Hur eller hur.. det regnar och enligt vädret så skulle det vist vara regn både idag o imorgon! Men efter regn kommer solsken!! =)

Sitter som vanligt på jobbet nu. Känns lite tomt här idag, många som är sjuka.
På tal om sjuk, så kom jag på att jag ska till sjukhuset imorgon, tidigt på morgonen, då jag inte får äta nått =(  Fy, är tok nervös.. Ska göra ultraljud på gallan o levern! Som sagt, nervös är jag och så är jag en sådan person som så fort jag får ont någon stans så tror jag det värsta! Sån är jag!! Fy..! Och så har jag fått en telefontid med en läkare, den 20:onde!!! Hallå, hur komemr det att kännas då?? Att behöva gå i över 2 veckor för att få veta om det är nått fel eller ej!
Aja.. finns ju inte så mycket att göra åt det. Får försöka fråga en massa imogon, när jag ligger där o blir undersökt. -Ser det bra ut? -Hittar du något? -Kan du se om det är något som ser onormalt ut?
Ska fråga ut dom allt!!

Annars då, så är det jobb som gäller idag..

Hoppas att Din morgon varit bra!
Så hörs vi senare!!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0