Ogräs och plantering av jordgubbar!

Hej Fina Du!!

Nu sitter jag ute hos svärmor o ska snart äta lite mat! Blir plankstek, gott!
Annars idag så har jag varit ute i trädgården o tagit bort ogräs och planterat om jordgubbarna som va satta huller om buller i landet! Så nu äntligen är det fint i landet =)

Vädret har ju varit sisodär idag.. Ena sekunden blåser det storm och andra sekunden är det jätte skönt!! Hoppas på lite skönt väder imorgon med bara sol!! =)

Föresten, såg ju självklart "Berg flyttar in" igår! Dregen va ju inte riktigt allt som jag hade tänkt mig. Han bodde ju i ett litet rött hus mitt i ingenstans. Härligt för honom =)
Roligt när man får en annan, positiv syn på människor =)

Nu ska vi snart ta o äta lite.
Lägger ut bilder i morgon! =)

Hoppas Du får en jätte trevlig lördagkväll!!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0