Mycket att hinna med!

Hej Vackra Du!!

Vilken morgon! Vaknade lite senare än vanligt och lillfisen sov ända tills dennis gick upp o väckte henne staxt innan sju.
Väl uppe va det frukost som gällde, sen va det dags att fixa sig iordning. Wilma ville lägga lite pärlplator med mig, så blev att göra det ett tag. Samtidigt som jag satt o kollade interjuvn med Hannah Graaf på Vakna med the voice.
Bra, men lite tjatigt att alla tjatar om att hon bloggade samtidigt som hon va på förlossningen! Herregud, va är det för fel på alla människor som tjatar o pratar sååå om det. Hon låg ju bara på förlossningen o väntade på att hon skulle bli igångsatt o att det skulle "dra igång" Som hon berättat, så "hade hon några timmar att slå ihjäl" Hon låg ju som sagt inte o bloggade mellan krystningsvärkarna precis! Tror verkligen ingen är så beroende av sin blogg så man bloggar när man ska föda själva ungen! Eller vad tror dom??
Nä.. Hannah är bra och hennes blogg är helt kanoners!! Läs den på www.bloggfamiljen.se
Tillbaka till min morgon..
När vi sedan skulle ta o åka iväg så ville prinsessan ha mjölk. och väl ute i köket hörde jag bara ett gråt! Skruttan hade klämt sig i diskmaskinen..!
Vet inte vad hon gjorde där, men hon klämde sig iallafall. Stressad som jag redan var, fick jag nu släppa allt och trösta min lilla skrutta.
Hon va så ledsen och ville ringa till sin pappa. Så det fick vi med göra.
SEN va allt bra och det va dags att hoppa upp på cykeln o dra iväg!

Nu sitter jag på jobbet och jobbar. Klockan 11 ska vi ha utbildning. Blir skoj!

Bloggar senare o berättar hur resten av dagen varit!!
Ta hand om Dig!!

Puss o Kram!!




vakna med the voice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0