Mormor på besök =)

Hej Kära Du!!

Nu är jag hemkommen sedan en timma tillbaka. Min fina mormor är här o besöker mig o wilma, och hon ska även sova över hos oss i natt! Skoj med sällskap nu när älsklingen som sagt är borta och jobbar!
Vi har ätit tackopaj med god sallad, och just nu så sitter prinsessan i gammelmormors knä och tattoar på barnprogrammen =)


Svärmor ska snart åka o köpa en sandlåda till lillfisen. Dom hade kampanj idag så den va 100 kroner billigare (alltid nåt=)
Och eftersom jag inte kan åka och hämta den så ställer hon o svärfar upp!! Dom ska även köpa hem ett stort parasoll åt oss oxå =)
Tack fina svärmor o svärfar!!

Köpte ju som sagt ett fint armband idag..

 

Så här ser det ut!!
Finns som sagt massor av belocker att köpa till, allt från stenar i olika färger till hjärtan och små plattor där det står te.x "Love" på m.m!
Den berlocken som är på nu, den fick man med när man köpte armbandet!


Nu ska jag gå och umgås lite med min söta prinsessa och underbara mormor!!

Hoppas att Din dag varit bra och att Du får en bra kväll!!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0