Lunch..

Hej Kära Du!

Nu är jag tillbaka efter en härlig lunch med mina chefer! Åt en god sallad, va jätte gott!
Va även o lämnade tillbaka ett par skor som jag köpte förra veckan. Dom va skit snygga, men dom satt inte så bra bak på hälen, så jag valde att lämna tillbaka dom. Får ta o köpa ett par nya någon annan dag! =)

Älsklingen bad mig kolla upp lite priser till Kålmordens Djurpark, och Vildmarkshotellet. Antar att han va sugen på att åka dit i sommar =) Vi va på Kålmorden förra sommaren, bara han, jag o lillskruttan. Det va helt underbart!! Vädret va kalas och wilma älskade att gå runt o kolla på djuren! Åt mat på en jätte fin restaurang med utsikt över vattnet! Härligt va det!! Så troligtvis så åker vi dit i sommar oxå, men då sover vi över! =)
Vildmarkshotellet verka vara jätte mysigt. Dom som är gäster på hotellet får även följa med på "Godmorgon Djuren" där vi går upp, och möts klockan 08.45 och följer med guiden och släpper ut djuren och hälsar dom välkommen till en ny dag! Sen får även barnen äte "Bamse frukost" men Bamse och hans vänner!
Wilma skulle nog tycka det va jätte skoj, att få äta frukost med Bamse.. Händer ju inte varje dag att man får äta frukost med honom =)
Så en tripp till Kålmorden blir det säkert i sommar!!

Har Du några planer för sommaren?






Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman! Det låter skojigt det där...kanske vore ngt för oss också. Var er valborg bra? Dennis fyllde väl år i helgen också lr är jag helt ute och cyklar nu? Vi måste ses snart. Saknar ju min favvo granne!!!!

Puss och kram

2009-05-04 @ 15:42:31
URL: http://baravaramalin.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej :)

Viktor o jag var på vildmarkshotellets spa en helg o de va kanonfint.. :D

Så jag tycker allt att ni ska stanna över natt om ni åker.. jätte mys :D

kram

2009-05-04 @ 16:39:38
Postat av: simone

det är jätte fint där=) jag ska dit med mitt gudbarn i sommar=) Det öppnade i helgen, premjär vet jag. Många ifrån nyköping som åkte dit. Klart ni ska åka=)=) Hur går de med Huset? kram

2009-05-04 @ 21:35:51
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman!

Vet inte riktigt hur det blir i morgon. Har för mig att Petra jobbar...Jag vet inte om Daniel är hemma heller så han kan ha Melle. Får höras i morgon.

Puss

2009-05-04 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0