Lunch med flickorna!

Hej Vackra Du!!

Regnet står som spön i backen här utanför mitt jobb =(
Hoppas att vädret ser bättre ut hos Dig!

Snart dax för lunch. Ska bli jätte trevligt, då jag ska träffa mina underbara vänner Vickan o Malin!!

Efter det blir det lite mera jobb, innan man går hem på helg!!
Älsklingen frågade mig igår om jag ville gå på bio ikväll. Självklart vill jag det!! =)
Så han o jag ska gå o kolla på "Änglar o demoner"
Mysigt!!
Han har haft jätte mycket att göra på jobbet sista tiden, så våran tid tillsammans har inte alls varit mycket.
Så det va jätte skoj att han kom med idèn om bion! =)

Du!! Jag läste om Linda Rosing idag på expressen. Och att hon är gravid!! Gud.. det va ju inte alls länge sen hon hade sitt program "Den rätte för Rosing"!
Vet inte vad jag ska säga.. Är glad att dom är glada över sitt (som dom kallar det) Kärleksbarn.
Och det är väl bara att Gratta.. Men lite tidigt va det väl.. tycker jag!! Va tycker Du??





Nä.. nu ska jag träffa mina flickor på lunch!!
Ha det så bra nu så hörs vi senare.

Puss o Kram!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Brukar titta in lite då o då på din blogg,rätt lik Hanna Graafs men rolig o läsa :)

Ja lite tidigt är de kanske för Rosing men vem bryr sig? Hur länge var du o din kille ihop innan ni fick er prinsessa? Hur länge tycker du man ska vänta...funderar själv på ett barn med min kille men vi har bara varit ihop två veckor...bäst o vänta ett tag till!

Keep upp med bloggingen,du gör de bra!!

2009-05-20 @ 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0