Lördagsmys!

Hej Finaste Du!!

Hoppas att din dag varit bra!

Min har som sagt varit fullspäckad!
Började med att jag o älsklingen åkte själva ner till stan /pluttan va hos farmor)
Vi gick i lite affärer. Älsklingen handlade lite byxor m.m. Sedan avslutade vi rundan med en varsin glass! Gott =)
Efter det så åkte vi o kollade på lite utemöbler. Va fasiken ska man välja när det finns ett hav fullt av olika modeller! Ska man köpa plast eller trä? Trä måste man ju underhålla o lägga på nått när det regnar eftersom det tar stryck annars av allt vatten. Plast är ju helt okej (finns ju mycket olika snygga modeller)
men jag vet inte..?
Vi va iallafall o kollade runt lite.. så blir det att bestämma sig en annan dag =)

Efter det åkte vi till svärmor o grillade hambrugare till lunch. Mycket trevligt och gott!

Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit i affären o handlat lite gott till kvällen. Och wilma fick sitt efterlängtade lördagsgodis!!
Min mamma, pappa o storebror kom precis förbi oss oxå. Så ska umgås lite med dom en stund innan dom åker hemmåt!

Ikväll blir det som sagt Tv:n som gäller och älsklingen o jag ska göra lite mysigt o köpa hem kinamat att gotta i oss!
Blir nog en mysig kväll!!

Hoppas att Du oxå får det bra o mysigt! Så hörs vi igen imorgon =)

Puss o Kram till Dig!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0