ingen bra dag idag..

Hej Finaste Du!!

Hur är allt med dig? Själv är det sisådär.. Hade en kanon stressig morgon och det sista jag gjorde innan jag skulle iväg va att slå huvudet rätt in i en dörrkarm!! Aj..!! Gjorde satans ont och det svullnade upp.. Som tur är så la det sig ganska fort, men det är ju ömt!.. =(

Sen så är det bara en sån dag idag, som jag bara inte känner mig på topp!
Men sånna dagar antar  jag att vi alla har någon gång ibland..?

Får hoppas att det blir bätter.. =)

Annars idag så sitter jag på jobbet. Jobbar med ett nytt projekt idag.. lite bökigare just nu, än vad man va van med. Men det lär man sig nog..!
Annars så blir det att hämta skruttan sedan på dagis. Min bror kommer även till mig ikväll o håller mig o lillfisen sällskap, då älsklingen är i nyköping o jobbar!

Vädret är ju kanon idag!! =) Härligt!!
Hoppas verkligen att det kan hålla i sig över helgen, så man kan njuta lite av det!

Har Du gjort något skoj idag då?
Hoppas att Din dag är liiite bättre än min iallafall.. =)

Ha det bra så hörs vi senare!

Puss o Kram!!


härlig bild.. vill ut o njuta av solen!!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Heej gumman! Vi saknar inlägg! =)

Miss you!puss

2009-05-15 @ 13:30:02
URL: http://storvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0