Frågor =)

Glömde ju svara på era frågor om min brun utan sol =) Hehe..
Nä då, jag blev inte morot =)
Men jag va torr på handen, så jag har en liten fläck som jag irriterar mig gärnet på! Men som sagt annars va den kanon.
Det roliga va när jag skulle använda det igår. Älsklingen va uppe o la prinsessan och jag va nere i badrummet och smörjde in mig. Sen hörde jag steg i trappan, typ 3 stycken sen stopp.. Då säger dennis..
-Va har du gjort? Det luktar ju i hela huset!!
Haha..
Jag kan säga att jag är noga med om brun utan sol luktar illa eller ej.
Men denna va faktiskt helt okej!
Finns dom som luktar jätte illa och dom vill man ju absolut inte ta på sig.
Men sen ska man ju komma ihåg att alla brun utan sol luktar lite grann. Men det finns
ju lotion med härlig lukt som man kan smörja sig med efter det andra torkat! =)
Och så ska man komma ihåg att killar är killar!!  =)
Jag använder mig av "L´oreals bronze" brun utan sol, med skimmer i, så man har ett svagt, svagt skimmer på kroppen när man är i vissa ljus! Jätte fint!
Testa på!! =)

Kramar till Dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0