Förlåt kära Du!!

Hej Fina Du!!

Är så ledsen att jag inte kunnat skriva på ett par dagar, men har varit sjuker.. =(
Nu är jag dock tillbaka i livet igen och kan börja blogga =)

Underbart väder idag!! Eller iallafall just nu. Detta väder har ju visat sig, kunna ändra på sig ganska snabbt under dagarna. Men nu skiner solen och jag ska snart ta mig ut i trädgården och fixa.
Älsklingen och lilla prinsessan är redan ute hos svärmor och leker.
Dennis har varit iväg o jobbat i Nyköping från onsdag, fram till igårkväll. Så nu när pappa kommit hem så är lyckan gjord för lilla Wilma =) Även för mig!!

Igår kom min underbara vän Vickan hit och jag o wilma bjöd henne på middag! Fläskfilè, potatisgratäng och massa sallad blev det!
Tack guman för att du gjorde en annars ensam fredagskväll, mycket trevlig!!

Idag blir det att städa huset, fixa ute, åka o kolla utemöbler m.m Späckad dag med massa att hinna med helt enkelt!
Sååå skönt att jag mår bättre och kan ta tag i saker o ting!!

Sen ikväll blir det att mysa med älsklingen i soffan framför Robinson och Eurovision Song Contest! Skönt att han är hemma igen, har längtat ihjäl mig efter honom =)
Så blir det själklart en massa godis o gott att dricka!

Nähe.. nu ska jag ta o klä på mig lite o gå ut!
Hoppas att Du får en härlig dag, så hörs vi lite senare!!

Puss o Kram!!


wilma är TOKIG i pärlplattor.. här är 2 av dom alla vi gjort..


jag o wilma sitter ute i solen o läser böcker.. (syns inte alls att wilma precis ätit cholkaldglass va..? =)


många böcker blev det.. =)





Kommentarer
Postat av: victoria

Heej gumman! r[kade skicka n[got konstigt nyss.. hehe..

Jag kan inte g;ra vissa bokst'ver p[ min data idag tydligen det s[ det ser lite konstigt ut.. ska prata med min morbror om det.

Tack f;r ig[r det var super mysigt att vara med dig och Wilma! Alltid lika trevligt! Ses snart igen! puss

2009-05-16 @ 10:16:14
URL: http://storvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0