En kväll för mig själv..

Finaste Du..

Sitter just nu o tittar runt lite på olika klädsidor o kollar om man kan hitta sig något snyggt. Eller hittar o hittar.. Jag hittar en massa, svårt bara att bestämma sig, då jag inte kan köpa Allt!!
Det är så roligt nu när vi går mot sommaren, med alla dessa underbara kläder! Alla färger o underbara toppar m.m. Nu slänger man in sina kofftor som man burrat in sig i under vintern!
Och alla butiker fylls upp med massa olika färgklickar. Man blir glad! Härligt!!

Kvällen blir lugn. Ingen desperate housewives med flickorna. Den ena skulle bort o den andra kunde inte tror jag. Men det gör inget, då jag ändå är så trött..!
Ska sätta mig i soffan med en kopp te o kolla sedan.
Träffar 2 av dom imorgon. Då vi bestämde för en lunch. Ska bli trevligt!

Är ensam ikväll. Eller ensam är jag ju inte då min prinsessa är hemma. Men hon ligger o sover. Så jag är ensam vaken. Älsklingen är o kollar speedway. Har inte en anning om vilka dom kör emot, men det går nog bra för dom! =)


trött och söt prinsessa..


Dagen på jobbet va bra o trevlig som vanligt. Va dock en del sjuka. Men så är det ju ibland! Vårat internet fungerade inte på morgonen så jag handlade med mig en skvaller-plaska! =)



Dock ska man ju inte tro på allt som står i dessa tidningar. Men ändå lite roligt att läsa under lediga stunder!
Söta maggan på framsidan. Läste hennes blogg att hon troligtvis skulle på dejt nu i veckan med en kille som hennes syrra (hannah) "parat" ihop henne med. Trevligt =)
Hoppas att Dom finner nått hos varandra. Kälek eller ej, ändå roligt att gå på dejt!  Det kan hon behöva som har haft en sådan tuff tid.. =(
Go, maggan!! =)


Nä.. nu ska jag snart ner o sätta mig o kolla på Äntligen hemma.. Har aldrig varit något faan av det innan. Men nu när man flyttat till hus kan det vara lite roligt o inspererande!

Hoppas att Din dag har varit bra och att Du får en jätte trevlig och mysig kväll!!
Hörs igen imorgon!

Puss o Kram på Dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0