En dag i bilder!!

Hej Fina Du!!

Vilken härlig dag vi haft idag!! Kunde inte bli mycket bättre!
Solen har varit framme hela tiden och det har varit jätte varmt o skönt =)
Jag o Wilma gick till Stadsparken och mötte min kollega och vän Linda med hennes son och sambo.
Hade en kanon dag!!


Redo att åka till lekpareken!!

  


Lukas mamma, hennes sambo, Lukas och Wilma!!
Härligt med fika =)


Min prinsessa!!

Det va lite av våran dag.
Vi gick runt i massa affärer på eftermiddan oxå.
Och nu ikväll så har jag o wilma varit på kalas hos morbror patrik =)
Älsklingen har jobbat..!!

Nu ligger alla i sängarna här hemma.. bara jag kvar.. Och även jag ska väl dra täcket över kroppen o få lite sömn!
Hoppas vi hörs igen imorn!!

Tack Linda för en toppen dag!!

Puss o Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0