En dag hemma..

Hej Kära Du!!

Har varit en dålig dag va det gäller bloggen =( Men min natt va inge vidare och lillfian har varit dålig.
Så har varit hemma med henne idag!
Imorgon blir det nog dagis för hennes del och jobb för mig. Älsklingen är i Nyköping och kommer hem på Fredag!
Men som tur är har jag en snäll storebror som gör mig och wilma sällskap, så vi slipper sitta helt själva i huset =)

Vädret började bra imorse och höll sig bra fram till eftermiddagen. Nu är det inge roligt alls.. utan regnar lite till o från! Men men.. bättre regn på kvällen/natten än mitt på dan!

Ikväll blir det Desperate Housewives =) Sååå spännande!!



Bara älskar det programmet!!
Så blir en filt, en kopp te och bara mysa upp sig i soffan och kolla!

Hur har Din dag varit?
Hoppas att den varit bra!!
Hörs imorn igen.

Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: simone

ja va kul)=) Ni har flyttat in du? Hur känns det? JObbar killen i nyköping? vart då? Har en kanon dag

kram

2009-05-27 @ 09:46:16
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0