Chefer här!

Godmorgon Fina Du!!

Hoppas att Du mår bra! Själv gör jag det. Är så glad att jag fick en lugn o harmonisk start imorse! Inget strul, inget böl, inget skrik och ingen stress! =)
Kan vara skönt med en sån morgon då o då!

Nu sitter jag på jobbet! Och dom 3 cheferna från Tele2 är här!! =0 Högsta hönsen helt enkelt!!
Så idag blir det lite info m.m.
Blir skoj! =)

Igår blev jag hämtad från jobbet av min älskling o lillskrutt. Va skönt att åka bil hem, då det spöregnade!
Men när jag kom in i bilen så berättade dennis att wilma hade varit jätte dålig i magen på dagis o sagt att hon hade haft ont!! Stackars gumman! och rädd blev jag då vi på jobbet under dagen pratat om att mageninfluensan hade dragit igång igen!
Men sen på kvällen så blev hon lite bättre, och idag är hon som sagt på dagis! Får hoppas att dom inte ringer o hon blivit sämmre!! Vill INTE ha mageninfluensa igen! Så "peppar peppar"!!

Nu ska vi ha lite möte, men vi hörs sen!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0