Dra fram klockan 1 timma!!

Godmorgon!

Uppe tidigt idag, då prinsessan inte ville ha någon sovmorgon inte!

Igår kväll va det vanlig lördagsmys hemma.. älsklingen och jag lagade lite kebbabtallrik och kollade på Robinson!
Fy, kan bli lite irriterad på folket ibland.. Det som det handlade om igår va att dom blev uppdelade på två lag, efter en tävlig dom gjorde. och dom som vann den här tävligen skulle få flytta till en fin strand och bo där (vilket nästan alla har pratat om att vela göra ända sen start) och dom som förlorade skulle få återvända till "träsket"!!
Lag gul vann och fick flytta och lag blå förlorade! Och det va då det började.. -Fy, jag vill inte återvända.. -tillbaka till lortträsket! -Jag som ville flytta till standen och ha det lyxigt!
Men hallå!!! Det är Robinson dom har ställt upp i!! det är ingen lyxsemester (som dom flesta velat hoppas på)
Va stolta att få bo i träsket och visa att ni är äckta robinsson:are!! passa på att visa tittarna lite framfötter och att ni kan klara alla förhållanden!
Kan självklart förstå att man hellre vill bo på en fin strand, men som sagt, det är ändå robinson!

Nog om detta.. =)
Igår skulle man ju ävan släcka ner alla lampor m.m en timme för världen! Det gjorde jag och hjärtat! vi stängde dock inte av TV.... (men man kan ju inte begära allt av oss..=)
så vi släckte och tände lite ljus.
va faktikst många på våran gata som gjorde det!
alla hus utom ett.. =) så det va ju bra!

Inatt skulle man även dra fram klockan en timme.. pust.. så nu fick vi en timme mindre sömn!
MEN det blir ju ljusare på kvällen.. något positivt! =)
Nu ska jag hoppa in i duchen och sedan ut och kolla tapeter!!
Hoppas att ni hade en trevlig lördag igår! Gjorde ni något specieli??

Pussar och kramar på er!!



några av våra tända ljus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0