Torsdag eftermiddag..

Hej söta ni!!

Kom precis hem och slängt ihop en lassangette som nu står i ugnen! smidigt och gott =) skruttan och älsklingen är hos svärmor och hämtar flyttkartonger! snart dax för flytt ju! ska bli sååå skoj!! =) samtidigt som man har en förmågan att bli stressad till 1000 när man ska flytta, för att man vill att allt ska vara så perfekt!
håller även nu på att bli tokig på min hosta som jag har! kan tänka mig att inte jag är det ända som är trött på att höra den.. min omgivning skulle nog oxå kunna tänka sig att vara utan det =)

annars idag har jag träffat min underbara kompis diana och hennes lilla bebisflicka Isabella! (hur söt som hellst!!!)
gick en sväng på stan, och som vanligt, sen man fick barn så hittar man mest till dom! Va ute efter en jacka (till mig) men hittade dock ingen! ska nu i denna månad ta en tripp till linköping, kanske har jag tur att hitta mig någon där! =)

nä..ska titta till maten nu!
och ikväll blir det bara en lugn kväll hemma framför tv med en kopp te!
för er som är intresserade så går dokumentären "Monstret - Josef Fritzl" ikväll på TV4 21.00!
ska själv kolla på det! (så får det diskuteras imorgon)

Ha en trevlig Torsdageftermiddag och kväll!!


bra muggar till prinsessan som alltid "råkar" kasta saker i govet! =)

inhandlade idag..

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan du inte åka till Norrköping! Behöver oxå kolla på jacka =)

Kram

2009-03-27 @ 10:43:04
URL: http://lindizblogg.blogg.se/
Postat av: Diana

det var torsdag igår inte onsdag=) men ville bara säga att det var jätte trevligt att träffas får vi försöka göra lite oftare.



puss & kram

2009-03-27 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0