Nån måtta får det vara!!

Hej Finaste!!

Höll på att få spelet när jag kom hem förut!!
I min brevlåda låg ett brev från telefonbolaget Net at Ones. När vi bodde i lägenhet så bytte vi telbolag o skulle testa på dom (då dom va såå mycket bättre än bredbandsbolaget) Slutade med att vi sa upp oss på bredbandsbolaget och satt utan telefon o internet i minst 4 månader!!
Vi ringde o tjatade på dom o frågade va f*n som stod på. Dom sa att dom hade strul med att hitta vårat lägenhetsnummer m.m. Men att dom skulle återkomma så fort dom hade hittat felet. ALDRIG va det någon som återkom. Vi ringde o ringde o ringde och jag skällde ut dom efter noter!
Till slut fick vi nog o sa upp skiten o gick tillbaka till Bredbansbolaget!!
NU.. flera månader senare, så skickar dom ett brev där det står att vi ska skicka tillbaka all utrustning som dom skickat till oss, så som modem o annat (va det nu va) Självklart ska jag göra det.. MEN jag ska betala porto för skiten oxå!! NÄ, där går min gräns!! Slängde mig genast på telefonen o ringde dom, men dom hade gått för dagen, återigen imorgon klockan 08.00! Snacka om att vara helt dumma i huvudet!
Aldrig i he*vete att jag tänker betala för något porto till dom, när vi ALDRIG hade dom inkopplade hos oss.Utan vi fick gå utan allt i flera månader. Vi anväde ju inte än skiten!!
FY på er!! Det ska ni få höra imorgon. Någon måtta får det ju vara!

Puu.. Nu fick jag det ur mig!!

Annars har dagen varit bra.
Min underbara mamma o pappa hämtade mig efter jobbet, då min cykel nu är trasig.. igen!
Vi åkte o handlade lite nya kläder till lillskruttan och även lite mat.
Sedan har jag bara varit hemma. Skruttan ligger o sover och jag ska snart ta o ringa min älskling o höra hur hans dag varit. Han sa att jag skulle ringa efter klockan 21, då han va klar med allt dom skulle göra!

Får se hur morgondagen blir. Kom upp en förfrågan om en intressant position på jobbet idag, men då jobbet gällde kvällstid så går det inte såå bra för mig. Atana, atans.. hade varit skit skoj annars! Jobbet va som kvällschef!
Trivs kanoner kanoners på jobbet. Tycker om varenda kotte där och har världens finaste kontor och världens underbaraste chefer!!!! Men skulle vara roligt att få utveklas lite och ta mera ansvar! Därför skulle det varit skoj om det kom någon annan rolig position på mitt jobb som man kunde söka =) För jag vill aboslut jobba kvar där!! Har jätte roligt på jobbet och tror att det är A och O på ett arbete! Och roligt har vi =) hehe!! Kramar till alla mina underbara vänner på jobbet!!!!

Nä, nu måste jag sluta skrivandet.. värker som attans i min nacke =(
Ringde min sjukgymnast idag o skulle beställa tid, men hon som svarade och gör bokningar hade ej fått min sjukgymnast chema, så hon kunde inte lägga någon bokning. Men hon tog mitt nummer och lovade att ringa upp mig nu i veckan o få in mig så fort som möjligt. Mycket snällt!!
Fattar inte varför jag aldrig lär mig att ringa tidigare. Borde lärt mig nu, att så fort jag börjar känna av smärtan, så ska jag ringa o boka tid. Men istället går jag o drar ut på det. Det hade varit skillnad om det vände och blev bra. Men jag vet ju att det aldrig gör det, utan jag måste gå o få hjälp att få bort det onda. Men som sagt.. Idag ringde jag iallafall. Så hoppas jag får en tid snart!


Hoppas att Din dag varit bra! Nu ska jag gå o ringa älsklingen =)

Puss o Kram!!


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Fin du va på bilden :)

2009-06-04 @ 23:01:39
URL: http://soddex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0