Nationaldag!!

Hej Finaste Du!!

Sen blogging idag.. Har haft fullt upp!
Började med att vi sov väldigt länge imorse! Skönt!!
Sedan gjorde vi oss iordnig o åkte o kollade lite tapeter. Efter det va de hemfärd och eftermiddagsvila för wilma.. då jag somnade jag med.. =)
Klockan halv 5 åkte vi till älsklingens syster Jennie och hennes sambo Tobbe. Dom har flyttat till ny lägenhet, så vi va där på lite smörgåstårta o härlig efterätt, med svenska jordgubbar, glass o kladdkaka!! Va kanon gott!
Deras nya lägenhet va jätte fin!!

Annars så ska jag väl berätta lite om gårdagen, då jag va hos min älskade Vickan på examenfest!
Va där och det va massa folk.
Alla va på partyhumör =)
Fina Vickan hade fått massor av fina pressenter och jag är sååå stolt över henne och Petra som slitit så hårt för att nå denna dag!


här är jag, vickan o malin..

Vickan gick ut 3årig sjuksöterskeutbildning, men hon har alltid velat bli make up artist! Så av mig och Malin fick hon 50 minuters proffesionel utbildning av en make up artist och 500 kronor att välja produkter för på MakeUp Stor!


Gilrls on the party!! I mitten står den andre examenflickan Petra!


Ronja!!


Snyggve!! Min älskade Vickan =)


Vad vore en Vickanfest utan grimarstävling? Findus ställer upp, men va i sjuton gör du för nått? =)
hehe..


avslutningsvis.. Me and my girls!!
Love you!!

Va en myckettrevlig kväll igår.
Och återigen till Vickan o Petra.. GRATTIS!!!!


Nu ska jag gå o söva min lilla prinsessa för kvällen.
Sedan blir det Tv:n som gäller!!

Hoppas Du haft en bra dag och får en riktig trevlig Nationaldagskväll!!

Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Underbara bilder, ser ut som om ni haft det riktigt roligt. :)

2009-06-06 @ 23:10:41
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Maline

Ser ju fasen gravid ut :O

2009-06-07 @ 22:10:53
URL: http://junikaktus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0