Städ, tvätt, grillning o en röst!

Hej Fina Du!!

Söndag idag och imorgon är man tillbaka i vardagen igen.. Fy, helgen har gått så fort =(
Idag har vi mest varit hemma. Vi har total städat huset, handlat, och tvättat!
Nu är en kompis till älsklingen här, Henke (eller som wilma säger Henki)
Vi har grillat! Gott =)

Dom två (plus wilma) ligger i detta nu och pöser på soffan o kolla tennisen.
När pösmunkarna pöst färdigt så ska vi åka o rösta!
Förlåt mig, men jag är absolut inte insatt i detta val, alls! Och jag har haft såå oerhört mycket annat att tänka på sista tiden så jag viste inte ens om att det va idag som man skulle rösta!! =0
Och för se som då kanske undrar vad jag ska röst så kommer svaret här!
Blankt!!
Som sagt, är ingen politik människa och har tyvärr inte en aning om vad dom olika partierna har för meningar. Men jag ska iallafall gå o lägga min röst, även då den som sagt blir blank.
Tyck va ni vill, men så är fallet!!

Annars blir kvällen lugn.
Vi funderar på att hyra en film o kolla på.

Som sagt, imorn börjar allvaret igen så ta igen Dig riktigt nu ikväll.
Hoppas Du mår bra och att Du haft en trevlig o bra dag!!
Kärlek till Dig!!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0