Snart gäller det!!

Hej Kära Du!!

Vaknade imorse och va så himelens trött! Brukar alltid gå upp straxt efter kl 6, för att få fixa lite i köket o så innan lillskruttan kommer upp. Men idag som sagt så va jag såå trött så jag sov en hel timma extra!! =0
Blev lite stressigt på slutet, men va fasiken.. =)

Snart har jag lunch. Skönt då jag är hungrig idag med!

Efter lunchen så ska jag ringa till dom på Net at ones o fråga hur fasiken jag ska göra med det där portort. För säger dom att jag ska stå för det så kommer dom få höra både ett o annat. Men jag hoppas att det kommer lösa sig o att dom förstår att jag inte tänker betala nått jag aldrig haft användning för!!

Annars så är det bra idag. Börjar bli lite tråkigt att vara "ensamstående" nu bara =( Saknar min underbara älskling!!
Men jag pratade med honom igår och han tyckte oxå att det började bli lite jobbigt att inte få vara hemma nått nu. Han var ju borta hela förra veckan oxå, så han saknar verkligen sin dotter!
Klart att det är bra att vara ifrån varandra oxå ibland. Har absolut inga problem med det. Men nu har det varit i snart 2 veckor och det börjar kännas lite tråkigt =(
Men han sa att vi skulle göra något roligt i helgen o umgås en massa när han kommer hem (imorgon)
Så det blir ju bra =)

Nä.. nu ska jag gå och äta. Kurrar i magen!!

Hoppas att Du får en trevlig dag, så hörs vi igen senare! Du måste ju få veta hur det gick med ner at ones ;-)

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0