Luncha med Malin!!

Hej Vackraste Du!!

Hur mår Du idag? Själv mår jag väl ganska så bra. Lite illamående bara, men jag tror det kommer från min onda nacke, då jag är jätte spänd! =( Men på torsdag så ska jag till sjukgymnasten så då blir det säkert bättre =)
Tisdag idag.. Vet inte varför men känns som denna dag gått så oerhört sakta =(

Ska iallafall snart gå på lunch. Söta Malin ska komma hit o så ska vi ut o äta nått gott. Mycket trevligt!

Annars idag så är det jobb som gäller. Efter det blir det hämfärd och mys med familjen och Desperate Houeswives!! Wilma är kanonglad över att pappa är hemma och att han inte sover borta! När hon kom till dagis idag va hon överlycklig för att få berätta till fröken att hennes pappa skulle komma o hämta henne =)
Det va ju över en vecka sedan han hämtade henne (o det brukar alltid vara han som gör det alla dagar) Så som sagt, idag va hon jätte glad över det!
Henens kompis Towe fyller år idag oxå, så imorn ska vi på kalas! Det ser hon oxå fram emot!!
Åhh.. måste ju berätta hur duktig hon va imorse! Hon är ju på god väg att bli av med blöjan, och hon brukar gå utan hemma, men vi får ständigt påminna henne om att gå o kissa.
MEN imorse kom hon springande och sa..
-Mamma, mamma, jag måste gå på toa! Jag kissar snart på mig =)
Hehe.. sötunge. Och duktig hon är!!
Då blir man glad!!


Nähe.. nu är det snart lunch.
Hoppas att Du får en trevlig dag, och förlåt för att jag ej lagt ut så mycket bilder på sista tiden =(
Ska ta tag i detta!!

Ha det bra!!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0