Dom gjorde det rätta!!

Ville bara medela att jag pratat med dom nu och efter mycket om o men så skulle dom stå för frakten! Fan, idioten ville verkligen inte ge med sig, men när jag sa att jag själv jobbade inon telefoni så sa han bara, Vänta..
Och efter några sekunder kom han tillbaka o sa att jag skulle få slippa!
Bra att ha sitt jobb till hans ibland. Men för dom som inte jobbar med telefoni då? Ska dom stackarna få betala?? Nä.. som sagt, någon måtta får det väl vara! Kan dom inte leverera det dom lovat och gjort avtal på så ska dom inte heller inte ta betalt för produkter dom skickat ut (som man ej använt)
Det är ju som att jag skulle beställa kläder från HM och när det kommer hem så är det helt fel kläder som dom skickat mig, och jag kan inte ha dom. Ska jag då stå för frakten tillbaka?? Nä..
Och sur va han, men det skiter jag i =)
Skam den som ger sig!!

Nähe.. nu ska jag jobba lite till.
Ikväll kommer mormor till mig, ska bli skoj =)

Ha en fortsatt trevlig dag nu!!

Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Sånna där idioter och skitbolag klarar man sig ju gärna utan.. :)

2009-06-04 @ 23:00:45
URL: http://soddex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0