Härliga sol!!

Hej Fina Du!!

Idag är en dag då man absolut inte vill jobba! Solen skiner o det är kanon varmt ute.
Mötte upp min mamma för en lunch för en timma sedan. Ville inte lämna uteserveringen. Vill bara sitta o njuta av värmen o prata massa skit! =)
Grattis till alla er som får vara ute o ta del av denna underbara värme! I veckan försvinner den har jag hört, o det tråkiga regnet ska komma tillbaka =(
Men men..

Glömde ju skriva att jag fick underbara rosor o en chokladask igår i morsdagspressent! Tack min underbara dotter o älskling =)

Nu ska jag snart börja jobba igen.. Men ska dock sluta lite tidigare idag, då jag ska gå på "kurs" Föräldrarkurs som är helt kostnadsfri och som jag hört ska vara jätte bra!
På kursen går hon igenom barns olika faser och va som händer från 0-1 år, 1-2 år o så upp till 4års ålder! Hon/Vi pratar lite om hur man kan göra för att undvika onödiga konflikter och varför te.x en två-åring slänger sig ner på golvet o bara skriker, eller biter andra barn! Ska bli mycket intressant, och det ser jag fram emot!
Jag trodde dock att det skulle börja vid 18.30, men nu läste jag lappen och det skulle vist börja klockan 18.00! Så jag får brodis hem och fixa mat till lillfisen. Mamma kommer in vid halv 6, då jag måste cykla till kursen! Har en helt underbar mamma som ställer upp i alla väder och hon finns alltid där när jag behöver. En kanon mamma!!
Love you!!

Nä.. nu ska jag jobba lite =)
Ha en kanon dag nu ute i den underbara solen, och njut ordentligt!!

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0