Vårdag!

Hej Kära Du!

Hoppas att Du mår bra! Själv är jag helt slut.. pust.. Har varit i farten hela dagen, inte en lugn stund! Har varit jätte härligt väder idag så vi har bl.a passat på att vara ute mycket!

Började med att vi va runt i olika affärer och kollade på staket och sandlådor! Efter det va vi o fixade i huset lite. Vi åkte sedan hem och åt lite mat och begav oss sedan ut till lekparken i Jenny! Där busade och lekte vi ett bra tag. Vi tog även med fika och fikade i lekparken! Va jätte härligt!
Sedan har vi fixat här hemma i lägenheten och tvättat! Fasen, tvätthögen växer nu när min lilla skrutta är ute o leker i sandlådor o grejar på dagis! inte en ren byxa kommer hon hem med =) men det är väl så det ska vara. Barn är ju barn =)
Har även packat ner en hel del nu i kartonger, så det inte blir panik-packning när vi väl ska flytta! jag är annars än sådan person som tror att allt går så fort, men när jag väl står där, den dagen då allt ska flyttas, så inser jag att det inte gick så fort att packa.. Så nu har jag ju börjat tidigt denna gång =)

Nu ska jag fixa iordning lillfisens påskägg och gömma det på nått bra (men inte allt för svårt) ställe. Efter det ska jag och min älskade sambo jäsa oss ner i soffan och kolla lite tv. ska snart äta lite mat oxå.. men ingen av oss orkar laga något, så det blir att köpa pizza!
wilma har somnat, helt utmattad av våran dag ute! =)

Hoppas att din dag oxå varit bra!!
Vi hörs imorgon igen, och då är det Påskafton!! =)

Puss o Kram på Dig!!




gungar ..


lillfisen har spring i bena! =)


pappa och dotter kastar frisbee


här kommer jag =)


en bild på våran nymålade trappa..!! (så nymålad att till o med plassten ligger kvar under =)


många leksaker på en o samma gång! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0