Våldtäkter..!!

  Hej Fina Du

Hoppas att Du mår bra!
Va inne o läste på aftonbladet för en stund sen och läste om den nya trosan som ska skydda oss kvinnor mot våldtäckt!
Jag blir jätte glad över människor som lägger sin tid o intresse att se till att vi ska vara så skyddade som möjligt och att vi ska kunna gå så säkra som möjligt!
Men jag blir samtidigt sååå fruktansvärt arg att vi ska behöva säkra oss med trosor för att kunna gå säkrare hem från fester på kvällarna, och vid andra tillfällen! va fan, det är såå tragiskt att man ska behöva framställa specialtrosor för att vi ska känna oss säkra!
Nä.. jag vill kunna fortsätta gå i mina (själv utvalda) trosor och kunna känna mig säker! jag vill kunna klä mig hur jag vill ha hur kort kjol jag vill och se ut precis så som jag vill se ut, när jag är iväg och har roligt med mina vänner. Hur jag klär mig ska inte ha någon betydan. Ingen människa har rätten att kasta sig på mig för att jag går i en kort kjol eller höga stövlar och uringning! Dom har ingen rätt att kasta sig på mig om jag så skulle gå naken!!
Fy, kan bli så arg på dessa våldtäkter!!
Men som sagt, det är jätte bra att folk lägger sitt intresse i detta och försöker allt dom kan för att hindra dessa våldtäkter!


Nähe.. nog om detta! Nu ska jag ha fika =)
Puss på Dig!!

Kommentarer
Postat av: simone

ha fy fan det är verkligen skrämade hur allt har blivit här i livet. Håller med dig till 100% om de du skrev. kram

2009-04-08 @ 22:03:24
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0