Vacker Lördag!

Hej Kära Du!

Hoppas att du, som jag vaknade upp till en dag med underbart väder!
Började morgonen med att äta lite frukost med min lilla familj =)
Sedan kom vickan (storvilja.blogg.se) och hämtade mig och Malin (baravaramalin.blogg.se)
..hon bor granne med mig!.. =)
Vi åkte en sväng till "Lager 157" och kollade lite kläder! tyvärr fann vi inte så mycket där ute..
Efter det drog vi oss till stan och jag handlade mig en ny skinnjacka!
Vi tog oss även en kaffe o glass o bara jäste i solen! UNDERBART!!

Hemma nu.. ska snart åka o grilla hemma och svärfar o svärmor! vädret är ju som sagt
underbart, så man tar ju vara på varje lilla minut, på att vara ute!
Ska bli såååå skönt snart när vi flyttar till huset och vi får en egen altan o trädgård!
Dom har byggt ut våran trädgård så den har blivit större, vilket är jätte skönt!! Mera plats att röra sig på när man är ute och leker med barnen m.m.

Ikväll blir det som jag tidigare skrivit, tjejmiddag hos malin!
Ska ta lite kort så Du får se imorgon =)

Hoppas att Du får en jätte vacker dag och att Du får en trevlig kväll!

Pussar och Kramar till Dig!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0