Tankar..

Tankarna på min underbara familj välde just över mig! Jag blir helt varm i kroppen och min mage fylls av fjärillar. vill bara hem o krama om dom allihop! Jag är så fruktansvärt glad för min familj och alla dom underbara vänner som jag har! ni har stöttat mig när livet har haft sina nergångar och ni har skrattat med mig när livet har bjudit på glädje!
Va skulle jag göra utan er?!
Känner som sagt sååå mycket lycka att få ha så fina människor i min närhet!

Händer tyvärr väldigt ofta att man tar varandra förgivet! Och jag kan väl erkänna att jag tyvärr är en sådan person =( Tar nog saker och ting förgivet lite för ofta, men lika ofta kommer jag på mig själv!!!!
Man vet aldrig när livet ändras och man kanske förlorar någon i sin närhet. Så man får ta vara på varenda lilla sekund av livet och både ta och ge allt man kan!!
Härom kvällen va jag sååå irriterad på alla kläder som låg ute i hallen. Och skor som låg huller om buller!
Jag plockade iordning allt och satte mig sedan framför Tv:n. Sen slog mig tanken, att va fasen.. jag ska vara glad att det ligger jackor o skor slängda i min hall!! jag ska vara glad att jag har en pojkvän som gnäller på mig om jag glömt att ställa in mjölken (även att det är tjatigt att höra när man väl hör det)
Jag ska vara glad över att saker o ting inte alltid går som jag vill, för jag kanske lär mig saker av det!!

Ska verkligen försöka ta vara på allt jag kan!

Vill bara säga att jag älskar min familj och att jag älskar Dig min underbara vän och jag är glad att Du finns!!


Ta hand om Dig och dina nära!!

Pussar o en massa massa Kramar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0