Bio..

Hej Du kära!

Sitter på jobbet! Vårvädret visar sig vackert här utanför. Härligt! =)
Det blåser lite mera idag än va det gjort dom senaste dagarna, men det gör inger så länge solen lyser o det är varmt!

Har fått en biobiljett av chefen, så snart blir det att gå på bio!! blir inte så ofta nu när man köpt hus och allt..  man lägga pengarna på massa inredning och andra utgifter istället. Men nu kan jag ju una mig utan att ha dåligt samvete =) ska bli skoj! =)

Annars har dag lunkat på som vanligt! vi har besök här på jobbet från arbetskolegor från jönköping. kanon skoj!! =)


Hoppas att Du haft en bra hitills!
Hörs senare!!

Pussar!!

Ps.. har ni nått tips på nån bra film som jag kan ta min biobiljett till?? =)
Love!!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej gumman!

Gud vad roligt! =) Jag har också en biobiljett. Vi ska inte ta och passa på och gå och se män som hatar kvinnor kanske ;)

Love u! <3

2009-04-06 @ 16:00:47
URL: http://storvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0