trötter....

Godmorgon fina Du!

Hoppas att du har en härlig morgon! Själv fick jag tvinga mig själv ur sängen imorse.. va sååå trött! kändes som jag skulle kunna ligga o sova hela dan! men har ju ett jobb att fixa! blir att mejla en del kunde idag som jag har lovat!

Igår va jag och dom finaste hemma hos petra och myste framför tv:n. va inget bra att titta på, så vi pratade mest en massa skit =) bestämde oss för att gå o kolla på bio på söndag, "män som hatar kvinnor" Har du sett den får du gärna skriva va Du tyckte!
Annars blev det mest som sagt massa prat!
Petra bjöd även på god fruktsallad.. o glass.. jätte gott  =)
Tack för igår tjejer!

Ska ta o bege mig snart.Men vi hörs snart igen!
Ta hand om Dig!

Kramar!!



en kväll hemma hos petra.. =)





Kommentarer
Postat av: Victoria

Heej gumman!

Tack själv för igår! =) Det är alltid lika roligt och mysigt meder! Jaa det känns underbart att vara "klar" med iaf första utkastet- Gött! =)



Ha en underbar dag på jobbet!

Love you!

2009-04-08 @ 08:25:52
URL: http://storvilja.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Ååå låter som ni har värsta mys pys jämt=D jag har sett män som hatar kvinnor o den är riktigt svinigt bra=) när har du tid att ses igen? kram

2009-04-08 @ 09:24:55
URL: http://loopsie.blogg.se/jag
Postat av: Malin

Hej Söta Du!

Nu är jag här och kommenterar igen. Jag är ju för duktig;-) Härliga bilder från semestern. Vill också åka... Mys i går som vanligt. Alltid lika trevligt. Ser fram emot söndagen men hoppas vi ses innan.

Puss och kram

2009-04-08 @ 11:34:49
URL: http://baravaramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0