Söndag..

Godmorgon!!

Hoppas att Du mår bra!
Sitter och äter lite frukost och passar på att blogga lite =) Älsklingen ska åka iväg till Jönköping idag och kolla på hocky med mattias (wilmas gudfar) så dom åker kl 12.00! Men han gick upp redan kl halv 7 och åkte till huset för att måla lite, sen kom han hem vid halv 9 och frågade wilma om hon ville åka till simhallen! och det va klart att hon ville =) så dom är där nu och badar o leker! =) Underbar pappa han är!! Då får jag lite egentid innan han drar iväg till Jönköping!

Gårdagskvällen va jätte trevlig! Vi lagade lite tackos och bara pratade en massa skit! Altid trevligt med lite tjejkvällar! =)

Annars idag.. som sagt Dennis åker iväg vid 12 och då åker även jag o wilma. Vi ska till min mamma o pappa o hälsa på lite! Dock är det ju inte alls nått roligt väder idag =( regnar just nu..
MEN, man vet aldrig om det blir bättre framåt dagen.. det återstår att se! =)
Ska väl ta o fixa till mig lite så jag är redo när mina små hjärtan kommer hem!! Älskar dom såååååå mycket!!!!

Ha en Trevlig Söndag!!

Pussar o Kram till Dig!!



vickan sminkade petra innan middagen..


petra..


bild före..


bild efter!! Fin!!



flickorna..      (märker att min kamera går 1 timma efter i tid..)


bloggen kom fram under kvällen.. =)




Har lera bilder.. men hinner inte lägga upp mera nu.. Får återkomma senare!! =)
Puss på Dig!!






Kommentarer
Postat av: Maline

Tack för igår! :) Kram

2009-04-05 @ 10:45:14
URL: http://junikaktus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0