Snart hemgång!

Hej Fina Du!!

Nu är snart denna jobbdag slut och det är dax att hoppa på cykeln och cykla o hämta prinsessan på dagis!
Sen blir det hem o laga mat, bada wilma, och lägga henne. Sen blir det Desperate Housewives!! =)
Tyvärr kan jag ju dock inte se det tillsammans med mina flickor ikväll, då jag är "ensamstående" denna vecka och måste va hemma! Men jag får krypa upp i soffan med en kopp te och kolla =)

Hoppas att ni tjejer får det trevligt!! =)
Vickan.. jag ringer dig senare!

Nähe.. om man skulle ta o beställa hem lite gardiner oxå.. Fasen, man fick ju lite fler fönster nu när man flyttade till hus.. =) ska kika runt lite på stan imorgon på lunchen o även kika lite kataloger o se om jag hittar nått snyggt!
Man vill ju ha så mycket nu när man har hus =)
Och så vill man självklart ha lite snygga vår/sommar kläder nu med.. Mycket man vill ha =)

Hoppas att Du har haft en bra dag!!
Vi hörs kanske senare ikväll. ska ju försöka lägga ut bilderna när min bror kommer!
Ha det så bra så länge!!

Puss o Kram!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0