Sjukling hemma..

Hej Fina Du!!

Förlåt för att jag inte skrev igår!! Tiden han helt enkelt inte tid =( Dagen började nämligen att jag va på jobbet kvart i 7 och mötte upp mina kollegor. Vi begav oss sedan till Jönköping och va där hela dan!! Kom hem vid 20. tiden! Då låg lilltösen o sov i min säng.. hon va förskyld o dan så hon hade fått somna där..
Dagen igår va jätte inspererande. Det va en man vi namn Rolf Laurelli som hade en undervisning och föreläsning för oss inom försäljning! Han va kanon bra!! Hade helt enkelt en jätte bra och trevlig dag i Jönköping igår!!

Idag däremot så är jag hemma med prinesessan då hon har varit dålig inatt.. Hon har hostat och hostat och hostat.. Gråtit och gråtit.. =(
Sen är hon förskyld så att näsan den rinner.. =(
I och med att Dennis är bygg-ansvarig på måndagar o tisdagar på det bygge dom är på då, så är det lite svårt för honom att vara hemma just dom dagarna. så det blev som sagt, jag som fick va hemma. Men skulle hon va dålig imorgon med så blir det hans tur!! =)

Annars då.. Blir att gosa med prinessan idag.
Vet inte om det blir någon tjejkväll ikväll, med Desperate Housewives? Får ta o höra med flickorna!
Vädret är sisådär idag..Lite grått..

Vad ska Du göra idag?
Hoppas att Du får en trevlig dag!
Vi hörs lite senare!

Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman!

har varit inne flera ggr och väntad på en update och nu hade du gjort en;-) Är Wilma gumman förkyld? Inte kul. Feber också? Tänkte att vi kunde va här ikväll. Båda min killar är hemma men Melle lägger sig ju runt 20 och Daniel stör nog inte;-)

Är hemma efter 19 så det är bara att komma över. Nära och bra ju!!!

Puss och kram

2009-04-21 @ 12:00:41
URL: http://baravaramalin.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Ja visst är armbandet sött? Jag försöker hitta alla möjliga sätt att bidra till Bröstcancerfonden - och de här sättet är ju väldigt bra :)

2009-04-21 @ 16:24:25
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0