Jobbardag!

Hej Du fina!!

Hoppas att Du mår bra!! Sitter på jobbet och är lite irriterad på mig själv att jag glömde ta med mig telefonnummret till röntgen-avdelningen!
Ska röntga mig på måndag. Men nu ska vi på föreläsning i jönköping, så jag måset avboka tiden och se om dom kan fixa en ny tid! Men jag får väl ringa imorgon istället!!

Dubbelavsnitt av Desperate Housewives igårkväll!! Mycket bra! Satt hemma o kollade. Älsklingen kom inte hem fören efter 22! och malin som vi igentligen skulle ha varit hos fick migrän (stackare) Hoppas att du mår bättre idag gumman!!

Idag är det jobb som gäller! Har flytit på väldig, väldigt bra nu på morgonen! Men jag har dock inte haft tid o mejla mina kunder än! MEN jag ska senare idag!! =)

Solen börjar även titta fram nu! Härligt!!


Ha en trevlig dag nu så hörs vi lite senare!!

Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej! Javisst har jag jobbat men nu har jag varit duktig och ett nytt inlägg finns att läsa;-)

Puss och kram

2009-04-15 @ 16:28:48
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du den 15:e augusti? Skulle du vilja hänga med på sommarens största bloggfest i Stockholm? 100 bloggare träffas för att äta, dricka, mingla och knyta nya kontakter över hela Sverige. Priset ligger på 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin och DJ. Det blir inga blogawards eller annat strunt, bara en jäkligt rolig fest med röda mattan utrullad vid entrén. Enda kravet är att de anmälda är minst 18 år. De som reser långt får anmäla en vän också för att minska på resekostnader. I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info, jag har också börjat publicera delar av gästlistan. Betalningen ska in senast sista juni, avanmälan är fri fram tills dess. Bilder från festlokalen finns också i min blogg, en riktigt läcker sådan på Södermalm. Hör gärna av dig! H: Malin, arrangör.

2009-04-15 @ 20:18:46
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0