jobb och packning..

Hej Finaste Du!!

Lördag och vaknade upp till underbar sol!! Härligt!
Åt en god frukost med min lilla familj och efter det begav jag mig till mitt jobb! Så där befinner jag mig nu =)
Jobbar bara till klockan 15 idag och efter det så ska jag hem och packa! Ska kanske börja köra lite grejer till huset i eftermiddag oxå! Men det är nästa helg det stora lasset går! =)

Igår kväll blev det bara fredagsmys med med älsklingen o prinsessan! Kollade på "Talang 2009" och "Berg flyttar in" Jag är inte såå förtjust i Talang, men det blev det iallafall! =)

Läste på aftonbladet idag att Seal och Heidi ska ha barn igen!! =) Grattis till dom!! Har läst en hel del om dom sista tiden och dom verkar vara ett jätte sött par. Hon va med i Opera för ett tag sen och hon berättade även att dom gifter sig en gång varje år, för att dom känner sig fortfarande såå kära!! Söta ju!! =)
Själv är jag jätte kär i min underbara pojkvän, men jag vet inte.. ett bröllop varje år..? skulle bli lite tjatigt för min del tror jag.. Men som sagt, det är ju gulligt av dom! =)

Nu ska jag lägga på ett kol på jobbet!!
Hoppas att Du får en tervlig dag och en mysigt kväll!!

Puss o Kram på Dig!!

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej, nu har jag publicerat ytterligare namn på anmälda till bloggfesten! Den här gången finns du med. ;)

2009-04-18 @ 13:35:45
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Victoria

Heeej gumman min! =)

Hoppas du sålde toppen på jobbet idag och kammade hem storkovan! =) Det är du värd! Du är alltid värd det bästa eftersom att du är den bästa!=)

Miss you!

Ska ni ner till huset något idag kanske?

puss och kramn banan

2009-04-18 @ 15:55:46
URL: http://storvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0