Trevlig Valborg!!

Godmorgon Finaste Du!!

Vaknade till ett vackert väder idag. Härligt!
Wilma va dock väldigt mammig idag, och hon saknar sin pappa.. När hon vaknade imorse så ropade hon..
-Pappa..?
-Pappa, dennis!
Och när jag kom upp o förklarade att pappa inte kommit hem än. Så frågade hon..
-Kommer inte pappa idag?
Jodå, förklarade jag. Men han kommer ikväll!
Söt unge!! Saknar sin pappa!! =)

Annars idag så är det ju Valborg!!
Och ikväll antar jag att det blir att gå o kolla lite på majbrasan!
Dennis räknade med att vara hemma till 4 idag, men det beror ju lite på hur det går för dom! Men hoppas att han
kommer tidigt =)

Sen har jag ju lovat att jag ska lägga ut bilder! Och igår så satte jag mig o skulle fixa det. Men nått fel blev det, så det inte gick att rotera bilderna!! Så hade jag publecerat dom så hade dom varit åt fel håll.. inte såå roligt!
Blir tokig!!
Ska höra med en kolega sen, här på jobbet om han kan hjälpa mig att lägga ut dom på denna dator.
Vill att MIN dator hemma ska komma igång snart, så jag kan lägga ut bilder som vanlig, som förr!!

Nä.. nu ska jag börja jobba!!
Hoppas att Du får en trevlig dag, så hörs vi sen igen!!

Puss o Kram!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0