Glad påsk!!

Nu min vän så är det snart dax för mig att gå hem från jobbet!
Kommer att ha fullt upp ikväll då vi ska hinna handla och fixa till inför helgen! Ska laga lite god mat o bara mysa ner mig i soffan med min underbara lilla familj!

Vill önska Glad Påsk och hoppas att ni kommer att ha en trevlig helg! Jag kommer självklart att blogga under helgen och uppdatera er hur min helg kommer att se ut! Jag hoppas att vi hörs!!
Lova mig nu att äta gott o dricka gott! Njut av helgen och ät en massssa godis! det ska jag göra! =)

Massa pussar och kramar!!!!




GLAD PÅSK!!







Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Söt!

Jo det blir nog en Herman till familjen Johansson/Dahl också. Daniel bara tittade på mig lite konstigt när jag sa att vi skulle få en ny familjemedlem...han förstod nog inte riktigt vad jag pratade om;-) Sitter på jobbet och räknar timmarna tills jag får gå hem. 9 1/9 timme kvar! Tur att jag ska sova snart.

Trevlig påsk till dig och din familj.

Puss och kram

2009-04-09 @ 21:21:16
URL: http://baravaramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0