Trevlig onsdag!!

Hej Fina Du!!

Hoppas att du vaknat upp till en härlig morgon. Jag sa ju igår att jag skulle lägga ut lite bilder, men tyvärr hann jag inte det, då min mamma o pappa kom förbi en sväng igår kväll!
Men ikväll så =)

Imorse vaknade jag med min lilla prinsessa brevid mig =)
Hon fick faktiskt lov att sova i sin pappas säng inatt, då han ju inte är hemma!
Vi låg länge o pratade, jag o lillfisen, hon berättade om spöken och självklart spöket laban =)
Något som hon har fått snille på. Spöken alltså!!
Men men.. dom kommer väl i den åldern då det är mycket sånt prat!

Idag är det jobb som gäller, i vanlig ordning. Sedan blir det att hämta skruttan o cykla hem o laga lite mat!
Vattna gräset har jag ju fått order om oxå, att göra varje kväll!!
Och älskling, det har jag gjort =)
För er som inte vet, så har vi alltså fått utbygnad av våran trädgård, så det är sått gräs där, och därför måste jag vattna, eller sätta på vattenspridaren!

Fick även ett sms av en kompis igår, som väntat barn! En pojke blev det =) STORT grattis till er!!
Hon har en liten flicka sen innan, som är lika gammal som min tös, så nu har dom utökat =) skoj!! =)

Nehä.. nu ska jag snart börja jobba! Men vi hörs lite senare!!
Ha en trevlig onsdag!!

Puss o Kram på Dig!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0