Blåkulledagen!!

Godmorgon Finaste!!

Hoppas att Du har haft en bra morgon! Själv blev det en lite stressig morgon, då lillskruttan inte alls ville klä på sig kläder! Efter mycket om o men så fick jag på henne dagens out fit! Påsk-kärring-kläder!! =)
Men dock blivede inget smink i ansiktet på henne.. =( inga rosa kinder och inga svarta fräknar! Inte för att inte jag ville, utan hon ville inte!
Hon sa.... -Mamma om jag får ett kex så kan jag ta prickar på kinderna!
och jag svarade... -Vi tar prickarna först o kexet sen..
Men nä..
Så efter ett tag fick hon ett kex och när hon ätit upp det så sa jag..
- Nu tar vi prickarna.
-Nä.. mamma ett kex till så målar vi prickarna..
Men då va det slut!!
Lurad av en 2-åring!
Så det blev att vara utan fräknar!  =)

Annars idag så blir det att först jobba och sedan åka o storhandla och köpa MASSA godis =)
Nu är det påsk och påskäggen ska fyllas =)

Hoppas att Du får en trevlig dag så hörs vi igen under dagen!!

Puss o kram på dig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0