Alla dessa borden..

Hej Kära Du!!

Hur har Du det?
Själv är jag lite uttråkad faktiskt.. =( inget som jag igentligen borde vara, eftersom jag har 100 saker som jag skulle kunna göra.. MEN dom här sakerna är även saker som jag borde göra oxå.. och därför så tror jag inte att jag känner mig så sugen på att göra det! Om du förstår mig!?
Jag borde packa, jag borde tvätta, jag borde städa undan i wilmas rum, jag borde åka o handla.. borde, borde, borde..!!
Men jag orkar nog helt enket inte.
Brukar annars vara på huget när det gäller att tvätta o städa m.m. men idag har jag inte riktigt kommit igång känner jag!
När man vanligtvis är på jobbet om dagarna och kommer hem, då är man ju igång och då har jag (även om jag är trött) energi och lust att göra saker.
men idag.. nä..

Skulle ha åkt och hämtat min mobil som ligger på jobbet oxå.. glömde den i marias bil igår (en av cheferna)
Men nu ringde älsklingen och sa att han skulle jobba över.. så...
blir inte att åka o hämta den heller!
Får ta den imorn istället!

Blir iallafall att gå över till min goa granne ikväll, Malin! Hon är en helt underbar flicka! Jätte roligt att ha lärt känna henne!!
Sen kommer självklart mina andra favoritflickor Vickan o Petra!
Ska bli skoj att se allesammans!

Om ni undrar varför jag inte lagt ut några bilder på ett tag så är det för att kameran har legat ute hos älsklingens mamma o pappa sen i helgen =(
Och som sagt, min mobil ligger på jobbet!
men jag lovar att det kommer blider när jag har mina saker tillbaka igen =)

Nä.. nu borde jag gå o fixa lite mat!!
Hoppas att Du haft en trevlig dag!

Föresten.. jag höll på att glömma Herman! Har ju en kaka som heter Herman här hemma. Som man ger mat och rör runt i varje dag. Han är en surdagskaka som man sedan ska baka! Imorgon är det dags att baka honom.. men jag vet inte rikrigt än om jag ska göra det eller ej..!
Vickan har haft en Herman och hon bakade sin och den va jätte god.
Så jag kanske ska våga mig på att baka min oxå..?
Vi får se..


Ha en underbar kväll!!

Pussar o Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Maline

Är inte jag och Lina dina favoritflickor oxå? :p Hehe..



Tack för igår! :)

2009-04-22 @ 11:35:24
URL: http://junikaktus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0