Värmen håller i sig =)

Hej Fina Du!!

Hoppas att Du mår bra! Själv är det helt okej =) Sitter på jobbet just nu o har haft lunch. Lunchade med Maria idag, trevligt!
Skulle kunna sitta kvar ute i solen ett tag till.. utan problem =)
Men men..

Jobb som gäller idag. Sedan blir det att åka hemåt o styra lite ute i trädgården. Gäller att passa på när vädret är så underbart! Har inte sett vädret, hur det ska bli i helgen. Men jag hoppas verkligen att det blir fint!
Har inga planer än på vad vi ska göra. Men är det fint väder så blir det garanterat något ute!

Läste något galet på aftonbladet idag. En kille i amerika som alltid varit flyggrädd botar sin rädsla genom att flyga och va på flygplan dygnet runt som jag fattade det som i 30 dagar! Han gör 100 flygningar. Och när han landar ett plan så går han över till nästa på en gång. Han sover på planet o så vidare..
Herregud!!
Vilka tokigheter folk gör =)
Jag är flyggrädd.. Kan inte alls njuta när jag flyger. Tycker självklart att det är fint o vackert att se över molnen, men nä.. oron att nåt ska hända finns där lite hela tiden.


Nähe.. nu är det dags att dra igång jobbet igen.
Hoppas att Du som sagt mår bra och njut av Solen!! =)

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0